2009年5月31日 星期日

海洋公園

很久沒有去海洋公園了, 所以再去一次.
當日天氣相當好, 唔係好曬, 仲有的風.
不過都係同以前一樣咁多自由行呢~

門外映一張合照先~























這個亞洲動物天地係一個新景點.
新增了幾種動物呢, 包括小熊貓, 娃娃魚等.

















這些小熊貓, 真係好可愛架, 佢同大熊貓一樣都係好鐘意食竹葉呢.
































大熊貓唔理咁多, 食食下去瞓一陣先....哈哈.

















海洋公園的精品靚左好多, 公仔手工唔錯, 個樣又得意, 你睇下隻熊貓個樣幾cute!

















會行的小動物, 好可愛, 不過最後都冇買, $109太貴了...

















吊車上映出去的風景, 雖然還有一些地方在進行工程, 不過都算幾好啦.






















5 則留言:

  1. 哦~ 原來去左海洋公園玩!
    我地琴晚提過你呀~ 話你成日返香港! 哈~
    wendy話想見既人見唔到... 所以唔去... =,="

    回覆刪除
  2. 係呀,太耐冇去過好想去下.

    你地食得開心嗎? 有冇映的相呢,比我睇下喇.
    我當然想成日係香港啦,新加坡太熱,太苦悶,唔係好適合我...
    e...wendy 想見既人係邊個呢...唔通係...

    回覆刪除
  3. 哈~ 近排惠康有promotion, 去海洋公園有七折呀! 我都可能去玩下~

    都ok啦~ andrew成晚o係度講故仔囉... o個晚唔知係咪個個都好癐... 癐到都唔記得影張大合照...哈哈! 下次去alex o個餐再影俾你睇啦!

    咁你有冇申請回流呀?

    唔... 唔知呢~ :p

    回覆刪除
  4. 見到D古怪動物造型,有D似大陸A貨Disneyland- 山景公園. HaHa

    回覆刪除
  5. 哈哈, 已經好左好多架喇.

    回覆刪除