2009年7月9日 星期四

暢遊聖淘沙

當然要去一下新加坡出名既聖淘沙啦.
入去聖淘沙的列車都好靚, 好新呢~


























魚尾獅像前, 這個魚尾獅係可以上去的, 不過要收錢, 所以沒有上去.
不過依家周圍都係地盤, 都唔係好值得睇呢.






















這個Luge & Skyride, 我覺得係聖淘沙最好玩的一個玩意.
唔難控制, 大人同小朋友都可以玩.

















不過Skyride好似有小小危險, 我地都唔敢亂動呢.
好驚我們穿著的拖鞋會掉下去呢~

















在Underwater World 內有一個好有趣的設計.
可以伸隻手入去, 但係魚缸的水唔知點解唔會湧出來, 好得意呢.






















條魚好似對住我笑一樣~ 哈哈

















我都係第一次玩Segway, 我覺得好好玩喎.
開始時以為好難控制, 一企上去就發覺這真是一個偉大既發明~
只需要身體前/後傾就已經可以了, 完全唔擔心會跌落地架, 真係好好玩.
睇下我放開雙手玩自拍都可以呢.





沒有留言:

張貼留言