2009年3月1日 星期日

28 FEB 星期六


星加坡既朋友Sunny & Fion 車我地去"發起人肉骨茶".

以前周潤發都去過呢~
牆上貼滿同好多明星老細映既相, 有周董, 杜文澤, 吳君如等….


我的同事阿 Ben.

我覺得都幾好味. 不過我就覺得王亞細既肉骨茶地道的同有特色的.


跟住又帶我地去Botanical Garden 食野. 好大件個碟叫做 Paper, 脆脆地幾得意, 本身冇乜味, 但係點埋的醬都 OK 既.





之後又去China Town 買涼茶, S$1.2 一樽, 大約HK$6, 都幾平喎~

2 則留言:

  1. sandradee 請我飲黃亞細肉骨茶.. very delicious. can u buy some packages to HK..hehe

    回覆刪除
  2. haha...Let me see if I can go to 黃亞細. Because they open on 6am-2pm ^.^

    回覆刪除