2009年3月22日 星期日

跟住又食...去了"老巴剎"

老巴剎係一個食Satay 既地方, 有好多間串燒既街舖.
我地去既時候有小小雨, 所以只好坐入室內啦.
究竟點解叫做老巴剎呢...我都唔係好知, 可能條街叫做 Robinson Street~ 哈

街邊的舖頭.



老巴剎的露天坐位.


室內的坐位, 中間還有Live Band!!!


我們的satay串燒.


同事Way既冰山....哈

7 則留言:

  1. 如果係香港食咁多satay串燒, 一定好貴. 個邊d 串燒係咪好味d呢?

    咁你有無食刨冰呀?

    露天既老巴剎好似"香港d大排檔", 但係乾淨好多.

    回覆刪除
  2. Robinson Street 都俾你諗到~ 哈哈~
    你個髮型好似唔同左bor~

    回覆刪除
  3. yummy !!
    but so 'hot air'. There is a small shop near our home, the grill chicken is yum too! ^^
    hungry ..

    回覆刪除
  4. 我覺得的串燒麻麻地, 因為燒得太乾, 個汁又一般. 下次再試過第二當先.

    冇食刨冰...驚肚痛呢...哈.

    回覆刪除
  5. 嘩...咁你都留意到我剪左頭髮, 勁!
    係商場入面剪架 ~HK$100 =P

    回覆刪除
  6. 媽媽讚你個頭髮剪得好wow, hehe.

    回覆刪除
  7. 呵呵~ 梗係啦! 呢樣係我既強項~ :p
    又唔算好貴bor~

    回覆刪除